موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208555
۱۱ آبان ۱۳۹۸

تجدید میثاق دانش‌آموزان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد با آرمان‌های شهدا

دانش‌آموزان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزارهای شهدا با آرمان‌های والای نوجوان شهید حسین فهمیده تجدید میثاق کردند.

به گزارش کودک پرس ، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده آیین عطرافشانی قبور شهدا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در مراسم دهدشت که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از پاسداران برگزار شده بود دانش‌آموزان بسیجی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق داشتند.

سعادت صالحی‌نیا در حاشیه برگزاری این آیین در یاسوج با اشاره به روز شمار هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: امروز پنجشنبه ۹ آبان ماه در روز شمار هفته بسیج دانش آموزی به عنوان دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی نامگذاری شده است که با حضور مسؤولان سازمان بسیج دانش‌آموزی و دانش آموزان بسیجی، مزار شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی در سراسر استان عطرافشانی و غبارروبی شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دیدار برخی از فرماندهان واحدها و دانش آموزان نخبه بسیجی با سردار خرمدل فرماندهی سپاه فتح استان برنامه شاخص این هفته است.

وی برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی و سخنرانان نشست‌های بصیرتی و تربیتی در مدارس را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

 صالحی‌نیا تصریح کرد:۱۷ نفر از دانش آموزان نخبه بسیجی متوسطه دوم جهت شرکت در سومین دوره کنگره همفکری و آینده‌سازی به تهران اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ دانش آموز عشایری با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح به صورت رایگان ویزیت شدند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار