موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
208538
۱۱ آبان ۱۳۹۸

مشارکت بخش خصوصی در برگزاری بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

شرکت صنایع غذایی «سحر» با هدف حمایت از فرهنگ و هنر، بخشی از امور تبلیغاتی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را بر عهده دارد

به گزارش کودک پرس ، مدیر تبلیغات شرکت صنایع غذایی «سحر» در خصوص مشارکت این شرکت در برگزاری جشنواره بیست و ششم گفت: هدف عمده ما برای حمایت از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان این است که در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره سهیم باشیم.
نادر جدی با بیان اینکه شرکت «سحر» سه سال متوالی است که حامی جشنواره است، اظهار کرد: این شرکت در راستای تحقق شعار خود مبنی بر «یک نام و هزار لبخند» از رویدادهای مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی حمایت می‌کند.
او افزود: یکی از اهداف و برنامه‌های این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی، کمک به ایجاد فضایی بانشاط است.

جدی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی جشنواره بیست و ششم توسط شرکت «سحر» انجام می‎شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر تبلیغات شهری، کارکنان شرکت در مجتمع‌های شهید آوینی و بوعلی‌سینا و دیگر سالن‌ها حضور خواهند داشت و به بازدیدکنندگان هدایایی از محصولات صنایع غذایی سحر و اقلام تبلیغاتی تقدیم خواهند کرد.
او همچنین تصریح کرد: این واحد تولیدی پیش از این تبلیغات خود را در بخش‌های مختلف انجام داده و در ایام برگزاری جشنواره بیشتر از معرفی محصولات خود، به دنبال ایجاد نشاط در سالن‌های اجرای نمایش است.

مدیر تبلیغات شرکت صنایع غذایی «سحر» با بیان اینکه این شرکت یک بنگاه اقتصادی خصوصی است، یادآور شد: وظیفه شرکت «سحر» تولید محصول باکیفیت است و اگر شرکت نسبت به حمایت از رویدادهای فرهنگی اقدام نکند، هیچ نهادی پاسخی از این بابت نخواهد خواست؛ اما تمایل ما این است که مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهیم.

او به حمایت این واحد تولیدی از برنامه رونمایی پوستر جشنواره در روز هشتم آبان ماه اشاره کرد و افزود: آیین رونمایی پوستر جشنواره در یکی از مدارس همدان برگزار شده و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، اقلام فرهنگی توسط شرکت صنایع غذایی «سحر» به دانش‌آموزان این آموزشگاه اهدا شد.

او در پایان گفت: عمده هدف شرکت ما براساس تأکید مدیرعامل برای حمایت از جشنواره این است که این رویداد فرهنگی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار