موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208514
۰۹ آبان ۱۳۹۸

نمایش کلوچه‌های خدا در یزد به روی صحنه می‌رود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد گفت: نمایش کلوچه‌های خدا، پر مخاطب‌ترین نمایش سال کودک و نوجوان ایران در یزد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد گفت: نمایش کلوچه‌های خدا، پر مخاطب‌ترین نمایش سال۹۵ و نمایش منتخب کودک و نوجوان، در یزد اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه کلوچه‌های خدا به تهیه کنندگی و کارگردانی آرش شریف زاده بر اساس داستان کلوچه‌های خدا اثر نویسنده‌ی معروف، کلر ژوبرت است، افزود: این نمایش توانسته برنده شش جایزه بیست و سومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان را کسب کند.

پیغمبری با بیان اینکه این داستان صرفا کودکانه نیست بلکه پیام بزرگ خدا از آن چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است را به زبان ساده، شاد و در نقش‌های حیوانات گوناگون به مخاطب می‌رساند تاکید کرد: کلوچه‌های خدا متناسب با سنین مختلف نوع دوستی را نمایش می‌دهد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد ادامه داد: نمایش کلوچه‌های خدا ۵۰ دقیقه در چهار سانس صبح و عصر از هشت آبان ماه به مدت یک ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان یزد به روی صحنه می‌رود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار