20840
۰۵ مرداد ۱۳۹۶

نخستین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان مهدویت

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان مهدویت برای نخستین بار در استان و کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس،  حجت‌الاسلام داود احمدی، معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان، عصر روز گذشته چهار مردادماه در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان مهدویت که در خانه معلم شهرکرد برگزار شد، با اعلام این خبر، گفت: این دوره هم‌زمان در شهرستان شهرکرد و شهرستان بروجن برگزار شد.
وی بابیان اینکه دوره تربیت مربی کودک و نوجوان مهدویت ویژه طلاب خواهر، طلاب برادر و مربیان مهدکودک و پیش‌دبستانی برگزار شد، اظهار کرد: ۱۱۰ نفر از شهرستان بروجن و ۱۰۰ نفر از شهرستان شهرکرد در این دوره شرکت کردند.
حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان مهدویت طی دو هفته و در چهار روز، افزود: این دوره صبح‌ها در شهرستان بروجن و عصرها در شهرستان شهرکرد برگزار شد.
معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان با تأکید بر اینکه بعد از اتمام دوره یک آزمون کتبی از مباحث ارائه‌شده اساتید دوره و یک آزمون عملی جهت سنجش توانمندی‌های شرکت‌کنندگان برای اجرای برنامه‌ها در مهدها و پیش‌دبستانی‌ها گرفته می‌شود تصریح کرد: این آزمون ۱۵ مردادماه در مهدیه مصلای بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.
وی برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت مهدویت، طرح تا ۳۱۳ هم‌زمان در ۶ دبیرستان استان، زنگ بیعت با امام زمان برای اولین بار در استان را از شاخص‌ترین فعالیت‌های بنیاد مهدویت استان دانست و اظهار کرد: بنیاد مهدویت استان از سال ۸۶ فعالیت خود را در سراسر استان آغاز کرد.

مرجع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار