موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208364
۰۶ آبان ۱۳۹۸

بصیرت از شاخصه‌های نوجوان بسیجی است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را از شاخص‌های بسیج عنوان کرد و گفت: باید نوجوانان بسیجی به این مسئله توجه کنند.

به گزارش کودک پرس ، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس 46 هزار دانش‌آموز مدرسه را ترک کرده و برای پاسداری از حریم امامت و ولایت در جبهه‌ها حاضر شدند.

 

وی با بیان اینکه حضور نوجوانان بسیجی در جامعه برکت است، افزود: 95 درصد شهدای کشور تربیت شده مساجد هستند و از دیدگاه مقام معظم رهبری، جوانی که در نیروی مقاومت بسیج خود را خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمان‌های اسلامی می‌داند باید چنان خود را بسازد که همچون شمعی پروانه‌ها را دور خود جمع کند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به آغاز هفته وقف، وقف را صدقه جاریه عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و امروز با دقت و وسواس تلاش می‌شود تا نیت واقفان عملیاتی شود،

وی افزود: وقف دسته جمعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که مردم می‌توانند نسبت به آن اقدام کنند.

نماینده باولی‌فقیه در استان با اشاره به آغاز هفته کتاب بر ضرورت افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: بر همگان افزایش آگاهی لازم و ضروری است.

 

خطیب جمعه زنجان همچنین دستگیری روح‌الله زم را شاهکار ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:  این اقدام در مقابل تیم‌های اطلاعاتی سازمان‌های جاسوسی دنیا به وقوع پیوست.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار