208228
۰۲ آبان ۱۳۹۸

واکنش بهزیستی به خبر “استفاده مهدکودک‌ها از کودکان به عنوان مدلینگ”

حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی نسبت به انتشار خبر استفاده کردن مهدکودک‌ها از کودکان به عنوان مدلینگ واکنش نشان داد.

به گزارش کودک پرس ، چالش های مهد کودک ها همیشه گره خورده بود به شهریه، اما این بار موضوعی جدید مطرح شد موضوعی به نام استفاده از کودکان به عنوان مدلینگ!! امری که رسانه ای شد و در آن خبر یک مدیر مهد گفته بود که برای هر کودک ۶۰۰ تا ۱ میلیون می‌گیرد و از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر کودک را در اختیار عکاس برای عکس گرفتن می‌کند.

 

حبیب الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره استفاده کردن مهد کودک ها از کودکان به عنوان مدلینگ گفت: تاکنون گزارشی در این باره نداشته ایم و فقط خبر این نوع استفاده مهد کودک ها از بچه ها را دیده ایم.

وی در ادامه بیان کرد: امروز بخشنامه ای مبنی بر اینکه هیچ مهد کودکی حق ندارد از کودکان به عنوان مدلینگ استفاده کند را ارسال کردیم و در این بخشنامه قید شده است که این کار غیر قانونی است و هیچ مهدی اجازه انجام این کار را ندارد.

وی در ادامه درباره شیوه نظارت بر مهد کودک ها گفت: سازمان بهزیستی چندین راه کار برای نظارت دارد که یکی از آنها اعزام اکیپ های ارزیاب مخصوصا در ۳ ماهه اول شروع سال است که تعداد بچه ها بیشتر می‌شود. این اکیپ‌های کارشناس از همه مهد‌ها بازدید می‌کنند.

 

فرید در ادامه بیان کرد: مردم اگر موردی مشاهده کردند به شماره پیامک ۳۰۰۱۲۳۳۳ پیامک دهند تا موضوع بررسی شود.

 

وی افزود: اکثر شکایات بحث شهریه مهدهاست  و درباره مدلینگ اصلا گزارشی نداشتیم.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار