موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
208174
۰۲ آبان ۱۳۹۸

راه‌اندازی خط مشاوره روان‌شناسی برای نوجوانان و جوانان مسلمان انگلیس

یک نوجوان مسلمان در انگلیس خط تلفنی را برای ارائه خدمات مشاوره روان‌شناسی به نوجوانان و جوانان این کشور راه‌اندازی کرده است.

به گزارش کودک پرس ، «شاکره رحمان»، دختر ۱۱ ساله انگلیسی و یکی از مدیران مؤسسه «پنی اپیل»، یک خط مشاوره تلفنی با عنوان My Helpline را راه‌اندازی کرده که به نوجوانان و جوانان مسلمانان بین سنین ۱۱ تا ۲۴ سال خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.

قرار است این خط مشاوره تلفنی خدمتی مطمئن و به دور از پیش‌داوری برای نوجوانان و جوانان مسلمانان انگلیس باشد. همچنین در زمینه دینی و فرهنگی به مسلمانانی که با مشکلاتی همچون بدرفتاری در خانواده، زورگویی و فشارهای فرهنگی و دینی در جامعه انگلیس روبرو هستند کمک خواهد کرد.
کسانی که با این خط تلفن تماس می‌گیرند به مشاوران باتجربه وصل می‌شوند که آنها را در حل مشکلات راهنمایی می‌کنند. همچنین کسانی که سؤالات دینی داشته باشند می‌توانند از طریق ایمیل با صاحب‌نظران علوم دینی تماس بگیرند.
رحمان می‌گوید: بسیاری از دوستانم در مدرسه از بیم آنکه خانواده آنها را درک نکنند از صحبت درباره مشکلات خود اجتناب می‌کنند. بنابراین فکر می‌کنم این خط مشاوره برای دوستانم و بسیاری از دختران و پسران در سراسر انگلیس سودمند باشد.
منبع: ایکنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار