موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
208086
۰۱ آبان ۱۳۹۸

دعوت ۵ دوچرخه سوار گلستانی به تیم ملی نوجوانان

پنج ورزشکار نوجوان دو و میدانی کار استان گلستان برای شرکت در تمرینات و تست‌های تیم ملی به اردوی این تیم دعوت شدند.

به گزارش کودک پرس ، استان گلستان از جمله استان‌هایی است که ورزش و به ویژه ورزش قهرمانی یکی از مزیت‌های نسبی این استان در حوزه توسعه فرهنگی و اجتماعی است و در عمده رشته‌ها در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد.

به همین منظور است که در طی سال‌های متمادی قهرمانان بزرگی از این استان در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف حضور داشته و رتبه‌ها و مدالهای بسیار خوبی را برای میهن عزیزمان کسب کرده‌اند که بدون تردید برای تداوم این مسیر و تقویت آن باید ورزش را از سنین پایه جدی گرفت.

فدراسیون دوچرخه سواری به منظور پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی و انجام تست‌های تخصصی با دعوت نفرات برتر و نخبه نوجوان این رشته در استان‌ها به اردوی تیم ملی از ورزشکاران معرفی شده خواسته تا به منظور انجام تست‌های تخصصی خود را در تاریخ هفته آخر مهرماه به کادر فنی تیم ملی معرفی کرده و در صورت موفقیت در تست‌های نخستین در اول آبان ماه به کمپ تیم‌های ملی مراجعه کنند.

 

در جدیدترین لیست نفرات اعلام شده برای تیم ملی دوچرخه سواری نوجوانان نام دو دختر گلستانی به نام‌های «هلیا اکبری» از گنبدکاووس و «بهاره مهری» از گرگان دیده می‌شود و در بخش پسران نیز «محمدحسین نوروزی» و «علی شیری» از گنبدکاووس و «محمدمهدی حسینی» از مینودشت به این اردوها دعوت شده‌اند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار