موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208083
۰۱ آبان ۱۳۹۸

دستگیری ۵ سارقان نوجوان موتورسیکلت در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۵ نوجوانی که برای استفاده شخصی و پرسه‌زدن در خیابان، ۱۶ دستگاه موتورسیکلت را در اراک سرقت کرده بودند، در عملیات مأموران کلانتری ۱۷ قائم دستگیر شدند.

به گزارش کودک پرس ، امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار کرد:‌ در حدود یک ماه گذشته گزارش‌های متعددی از سرقت موتورسیکلت در مناطق اطراف شهرک قائم شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: در مراحل اقدامات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از انجام سرقت‌ها توسط چند پسر جوان به دست آمد و مشخص شد که چند نوجوانان از موتورسیکلت‌های سرقت شده استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اضافه کرد: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها، 5 نوجوانی که مرتکب این سرقت‌ها شده بودند، شناسایی و دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شدند.

 

مختاری ادامه داد: در بازجویی‌های پلیس که با حضور مشاوران و مددکاران اجتماعی پلیس از این افراد انجام پذیرفت، مشخص شد که آنها برای استفاده شخصی و بدون اطلاع خانواده‌هایشان این سرقت‌ها را انجام داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: 16 دستگاه موتورسیکلت سرقت شده از این افراد کشف شد و دستگیر شدگان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و مراحل شناسایی و تحویل موتورسیکلت‌های سرقت شده به مالکان آنها ادامه دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به عدم اطلاع خانواده 5 نوجوان دستگیر شده از این اقدام فرزندانشان گفت:‌ نظارت مستمر بر نوع رفتار فرزندان و آگاهی از ارتباطات و گروه همسالانشان از ضروریاتی است که از انحراف و بزه آنان پیشگیری می‌کند.

 

مختاری خاطرنشان کرد:‌ مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان واقع در خیابان جهرم در تمامی روزهای هفته به غیر از ایام تعطیلات آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم شهروندان است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار