موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
207997
۲۹ مهر ۱۳۹۸

شهید «بهنام محمدی» الگویی مناسب برای نسل نوجوان است

سردار محمد علیپور گفت: شهید «بهنام محمدی» یک الگوی مناسب برای نسل نوجوان است. نسل نوجوانی که به شدت درگیر رسانه‌های دیجیتال شده‌اند و نیاز دارند که محتوای فرهنگی مناسب ایرانی و اسلامی نیز در اختیار آنان قرار گیرد.

به گزارش کودک پرس ، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهید نوجوان «بهنام محمدی» اظهار داشت: امروز تقویم را نگاه می کردم و متوجه شدم که مصادف است با شهادت نوجوان شهیدی که برای همیشه در تاریخ این مملکت جاودانه شد.

وی افزود: شهید «بهنام محمدی» 13 سال داشت. وی یک الگوی مناسب برای نسل نوجوان است. نسل نوجوانی که به شدت درگیر رسانه های دیجیتال شده اند و نیاز دارند که محتوای فرهنگی مناسب ایرانی و اسلامی نیز در اختیار آنان قرار گیرد و چه کسی سوژه ای جاودانه تر از بهنام سراغ دارد. نوجوانی که نماد تعصب، دینداری و رشادت است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان خطاب به رسانه ها گفت: مهمترین رسالت رسانه ها تولید محتوای کیفی برای مخاطب است و حیف است که رسانه های ما از مناسبت های تقویم پرافتخار کشور عزیزمان غافل شوند. رسانه ها باید به اسطوره های ملی، دینی، ارزشی و الگوهای شایسته در کشور بپردازند که نسل نوجوان ما از شخصیت های پوشالی رسانه های غربی تقلید نکند و شهید «بهنام محمدی» نوجوان غیور بختیاری و خوزستانی که امروز مصادف با سالگرد شهادت اوست، یکی از همین الگوهاست که باید به آن پرداخته شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار