2079
۳۱ مرداد ۱۳۹۵

«پیم پم» و آموزش تلفط کلمات به خردسالان

مجموعه عروسکی «پیم‌پم» به تهیه‌کنندگی سمیه عبداله‌زاده و کارگردانی آزاده مویدی‌فر به سفارش شبکه کودک و نوجوان به منظور آموزش تلفظ صحیح کلمات به خردسالان در دست تولید است.

به گزارش کودک پرس    در این مجموعه دو شخصیت کاملاً فانتزی در هر قسمت ١٠ دقیقه‌ای قرار است تلفظ صحیح کلمات را به مخاطب خردسال بیاموزد. این آموزش از طریق قصه‌گویی راوی و کاملاً موزیکال به همراه دیدن تصاویری در فضای انیمیشن طراحی شده و به مخاطب ارائه می شود و ذهن بصری و شنوایی او را همزمان، درگیر می‌کند.

«پیم‌پم» جزو اولین کارهای عروسکی است که با فرمت ۴k ضبط می‌شود و چون کار دکوپاژ شده و دارای استوری‌برد است روند کار در پروسه تصویربرداری به صورت تک دوربین انجام می شود. تصاویر انیمیشنی این کار با تکنیک کات اوت کامپیوتری ساخته شده که در کنار عروسک نمایشی استفاده می‌شود.

عوامل مجموعه «پیم‌پم» عبارتند از کارگردان: آزاده مویدی‌فر، تهیه‌کننده: سمیه عبداله‌زاده، مدیر تولید: حسین صیفی، برنامه‌ریز ودستیار اول کارگردان: حامد زحمت‌کش، طراحی و ساخت دکور: سیده‌شیما میرحمیدی، سازنده عروسک: علی اعتصامی‌فر، تصویربردار: هومن جهرمی، عروسک‌گردان: محمد لقمانیان، نگار شهبازی.

 

 

 

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار