موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
207804
۳۰ تیر ۱۳۹۸

آینده ساختنی در بوستان قاصدک

پویش ملی «فصل گرم کتاب» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و فرهنگسرای خادم‌الشریعه در بوستان قاصدک اجرا شد.

به گزارش کودک پرس ، معصومه موسویان کارشناس فرهنگی استان از اجرای پویش ملی «فصل گرم کتاب» با مشارکت شهرداری مشهد  در ۲۷ تیر ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: کانون پرورش فکری به‌عنوان یک سازمان متولی در غنی‌سازی اوقات فراغت، وظیفه دارد تا خدمات فرهنگی، هنری و ادبی خود را در ایام فراغت کودکان و نوجوانان عرضه کند.

موسویان در ادامه افزود: این پویش با هدف ایجاد فضایی متفاوت در حوزه‌ی مطالعه برای مخاطبان کودک و نوجوان با شعار «آینده را باید ساخت» بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی(تمرین زندگی)» تأکید دارد.

کارشناس فرهنگی کانون استان خراسان رضوی گفت: پویش فصل گرم کتاب، که با مشارکت فرهنگسرای خادم‌الشریعه دربوستان قاصدک برگزار و با استقبال خوب کودکان و نوجوان مواجه شد.

 در این برنامه مربیان با برپایی ایستگاه کتاب‌خوانی ویژه اعضا و والدین ضمن اجرای فعالیت‌های متنوع و خلاقانه‌ی کتاب‌محور مانند؛ شعرخوانی، داستان‌نویسی، روخوانی کتاب، کاردستی، سفالگری و کتاب، نمایش‌ خلاق و کتاب، نمایش فیلم و قصه‌گویی، به معرفی کانون و کتاب‌های پرخواننده آن پرداختند.

گفتنی است؛ این طرح در ایام تابستان و در روزهای پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۷ لغایت ۱۹ به همت کانون و با مشارکت شهرداری در محل فرهنگسرای خادم‌الشریعه واقع در بلوار توس- توس ۵۴ (آزادی ۹۷) برگزار می‌شود.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار