موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
207731
۲۳ مهر ۱۳۹۸

پینوکیو از ۲۱ مهر در فرهنگسرای نیاوران منتظر کودکان است

نمایش کودک «پینوکیو، چوپان دروغگو» به کارگردانی امیررضا توکلی و نویسندگی کیومرث قنبری‎آذر از ۲۱ مهر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

به گزارش کودک پرس ، نمایش کودک پینوکیو، چوپان دروغگو به کارگردانی امیررضا توکلی و نویسندگی کیومرث قنبری‎آذر از ۲۱ مهر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

پینوکیو سال‌هاست از دروغگویی دست کشیده و مسئولیت چوپانی گوسفندهای دهکده را به ‌عهده گرفته است. روباه مکّار و گربه نره، با حقّه‌ای او را فریب داده و با وادار کردن او به دروغگویی، گوسفندهای دهکده را می‌دزدند. پینوکیو، به اشتباه خود پی می‎برد و با کمک پدر ژپتو و پری آبی‌مو، سعی می‌کند گوسفندها را پیدا کند و روباه مکّار و گربه نره را به ‌سزای کار زشتشان‌ برساند.

عوامل نمایش پینوکیو، چوپان دروغگو عبارتند از: امیررضا توکلی (کارگردان و آهنگساز)،  مسعود مهرابی (مشاور کارگردان)،  کیومرث قنبری‎آذر (نویسنده)،  سپیده دبیری (ترانه‎سرا)، حسین تبریزی (طراح گریم)،مهتاب لشگری (مجری گریم)،  ژاله کاظمی(طراح لباس)،  کتایون همتی (اجرای لباس)، لیلا زمانی (دکور) فرزانه تجری(طراح پوستر).

در این نمایش همچنین ابوالفضل رحیم‎زاده، ریحانه فلاح، مانی اسکندری، حمید ندیمی، مژگان جعفری و امیررضا توکلی به ایفای نقش می‌‏پردازند.

 

نمایش کودک پینوکیو، چوپان دروغگو از ۲۱ مهر تا ۳۰ آبان همه روزه به جز شنبه‎ها و سه‎شنبه‎ها ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار