موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207674
۲۲ مهر ۱۳۹۸

حافظ‌خوانی کودکان بوشهری

به مناسبت هفته ملی کودک و همچنین بزرگداشت لسان‌الغیب حافظ شیرازی، ویژه برنامه‌های متنوعی ویژه کودکان در بوشهر برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در مراسمی در خانه فرهنگ و هنر آیت‌الله معتقد اهرمی برنامه‌هایی نظیر معرفی شاعر گرانقدر و پرآوازه ایرانی خواجه حافظ شیرازی به کودکان، قصه‌گویی، حافظ‌خوانی کودکان، برگزاری مسابقه ویژه بچه‌ها و اهدای جوایز به آنها، برپایی ایستگاه نقاشی و… اجرا و با حضور و استقبال کودکان روبرو شد.

همچنین نوگلان خانه ادب پارسی به مناسبت فرارسیدن سالروز گرامیداشت حافظ شیرازی، شاعر بزرگ و پرآوازه ایرانی، در خانه فرهنگ و هنر عالی‌آباد به حافظ‌خوانی پرداختند که این ویژه ‌برنامه با سخنرانی استاد صغیری در خصوص زندگینامه و اشعار دیوان حافظ شیرازی آغاز و در ادامه با حافظ‌خوانی کودکان با مربیگری خانم نیکی صغیری ادامه یافت.

خانه فرهنگ و هنر معتقد اهرمی در کوی ریشهر با تجهیز و آماده‌سازی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در سال گذشته، در تمامی طول سال به ساکنان محلات جنوبی بوشهر خدمات‌رسانی می‌کند.

 

همچنین خانه فرهنگ و هنر عالی آباد در طول سال و به مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های فرهنگی – هنری ویژه کودکان و خانواده‌ها را برگزار می‌کند که با استقبال خوب همشهریان و خانواده‌های بوشهری خصوصا ساکنان محله عالی‌آباد همراه شده است.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار