موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
207583
۲۱ مهر ۱۳۹۸

بسکتبالیست‌های نوجوان به مربی خود پیوستند

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی: بازیکنانم در تیم نوجوانان حالا سرباز شده‌اند و به همین دلیل هدایت نیروی زمینی را قبول کردم

به گزارش کودک پرس ، محمدمهدی ایزدپناه درباره همکاری با تیم نیروی زمینی در لیگ برتر گفت: ​دلیل قبول هدایت نیروی زمینی این بود که تعدادی بازیکن را دو سال پیش در تیم نوجوانان زیرنظر داشتم و حالا این بازیکنان به سن سربازی رسیده اند. چند بازیکن نوجوان دیگر هم درخواست حضور در لیگ برتر را داشتند، ​به همین دلیل درخواست نیروی زمینی را برای هدایت این تیم در فصل جدید لیگ برتر پذیرفتم.

وی افزود: موقعیت نیروی زمینی در جامعه بسکتبال حساس و ارزشمند است. از طرفی اگر ۱۰۰ بازیکن خوب در رده نوجوانان، جوانان و امید داشته باشیم،​ شاید فقط ۳۶ نفر عضو تیم‌های ملی می‌شوند و بقیه به نحوی بیرون می‌مانند. بازیکنان این رده‌های سنی نوساناتی هم در بازی خود دارند و باید روی آن‌ها کار کرد. به همین دلیل کار نیروی زمینی را به عنوان جایگاهی برای حفظ این بازیکنان ارزشمند می‌دانم.

ایزدپناه تاکید کرد:​ وزارت ورزش و جوانان هم باید همکاری نزدیکتری با نیرو‌های نظامی داشته باشد و هماهنگی‌هایی بهتری در زمینه ورزش این نیرو‌ها انجام شود.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی با اشاره به حضور ۱۸ بازیکن در تمرینات نیروی زمینی گفت:​ هنوز انتخاب نهایی را انجام نداده ایم و در مرحله انتخاب بازیکن از بین حاضران در تمرین هستیم. نیروی زمینی نسبت به فصل قبل،​ تعدادی بازیکن خوب را هم از دست داده است. سینا واحدی، پیام کیانی، رضا رنجبر و علیار نجفی بازیکنان شاخصی بودند که از این تیم رفتند و حالا ترکیب نسبت به سال‌های قبل،​ خیلی جوانتر می‌شود.

 

وی افزود:​ این تیم ظرفیت خوبی برای رشد دارد؛ اما متاسفانه کار خود را خیلی دیر شروع کردیم و کاش از سه ماه قبل تمرینات ما شروع شده بود. به هر حال در فرصت باقیمانده با کمک مسابقات تدارکاتی تلاش می‌کنیم که در همین فرصت اندک، تیم را جمع کنیم.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار