موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207547
۲۱ مهر ۱۳۹۸

سه دوچرخه‌سوار گنبدی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

رییس هیات دوچرخه‌سواری گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: با نظر فدراسیون دوچرخه‌سواری محمدحسین نوروزی، علی شیری و هلیا اکبری سه دوچرخه‌سوار برتر این شهرستان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

به گزارش کودک پرس ، بابک چینیان‌پور اظهارداشت: تیم دوچرخه‌سواران استان گلستان با ترکیبی از این سه دوچرخه سوار به همراه محمدمهدی حسینی از مینودشت و بهاره مهری از گرگان با نظر فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور به منظور پشتوانه‌سازی تیم ملی و انجام تست‌های تخصصی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور متشکل از ۳۱ دختر و ۳۶ پسر از سراسر کشور هستند که از میان نفرات موفق المپیاد استعدادهای برتر سال ۹۸ برگزیده شده‌اند.

رییس هیات دوچرخه‌سواری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تیم استان گلستان با پنج دوچرخه سوار که سه نفر آنان از گنبدکاووس بودند به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر که شهریور ماه در تبریز برگزار شد، اعزام شد که در مجموع در بخش پسران محمدحسین نوروزی از گنبد در ۲۰۰۰ متر مدال نقره و ۲۰۰ متر عنوان پنجمی و علی شیری از گنبد در ۲۰۰ متر عنوان چهارم و محمدمهدی حسینی از مینودشت در کوهستان مدال نقره و در بخش دختران هلیا اکبری از گنبد در ۲۰۰ متر مدال برنز و دور حذفی و ۲۰۰۰ متر عنوان چهارمی و بهاره مهری از گرگان در ۲۰۰۰ متر و کوهستان مدال برنز و دور حذفی مدال نقره را از آن خود کردند.

چینیان‌پور گفت: با انجام تست‌های مختلف در این اردو، استعداد نوجوانان شرکت کننده برای فعالیت در هر یک از ۲۵ رشته دوچرخه‌سواری به منظور پشتوانه‌سازی برای تیم ملی مشخص می‌شود.

 

وی‌ افزود: اردوی تیم ملی از ۲۴ تا ۲۶ مهر ویژه پسران و از یکم تا سوم آبان ویژه دختران در کمپ‌ تیم‌های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار