موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207464
۱۸ مهر ۱۳۹۸

تقسیم شادی هفته کودک با دانش‌آموزان استثنائی مدرسه ایثار ابرکوه+ تصاویر

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک ابرکوه و به مناسبت هفته کودک، جشنواره فرفره‌ها برای دانش‌آموزان استثنائی مدرسه ایثار برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، هم‌زمان با گرامیداشت هفته ملی کودک اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک ابرکوه با حضور در مدرسه استثنائی ایثار ابرکوه، این هفته را به دانش آموزان این مدرسه تبریک گفته و یک روز شاد را برای آنان رقم زدند.

مسؤول کانون نامبرده در این باره اظهار کرد: در ایران از 13 تا 19 مهر به نام هفته کودک نامگذاری شده است.

زهره فلاح زاده افزود: امسال هفته کودک با عناوین کودکان با نیازهای ویژه و فرصت‌های برابر/آموزش سلامت و ایمنی/ محیط‌زیست، میراث فرهنگی و گردشگری/ صلح، بازی و نشاط/ رسانه و ارتباطات/کتاب و فرهنگ مطالعه و خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، با محوریت کودک، معرفی شده است.

فلاح زاده خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص در شهرستان مربوط به روز کودکان با نیازهای ویژه و فرصت‌های برابر است که طی آن جشنواره فرفره‌ها را در مدرسه استثنائی ایثار ابرکوه برگزار کرده و این باور را در کودکان معلول ایجاد کردیم که آنان نیز می‌توانند علی‌رغم معلولیت، خلاقیت‌های خود را در قالب‌های مختلف به معرض نمایش بگذارند.

 

وی یادآور شد: فرفره نوعی کاردستی ساده کاغذی است که ضمن نیاز به امکانات بسیار محدود، خلاقیت و استعداد خاصی نمی‌خواهد که دانش آموزان این مدرسه با یک آموزش کوتاه و با کمک مربیان کانون، توانستد آن را تهیه کنند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار