موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
207446
۱۸ مهر ۱۳۹۸

پیام مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران به مناسبت هفته ملی کودک

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت هفته ملی کودک پیام صادر کرد.

به گزارش کودک پرس ، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران به مناسبت هفته ملی کودک پیام صادر کرد.

 

پیام مدیرکل به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پیام هفته ملی کودک

با سلام و تحیات الهی و صلوات بر محمد و آل محمد

فرا رسیدن هفته ملی کودک با شعار “آینده را باید ساخت” فرصت ورود دگرباره ی متولیان تربیت، معلمان و اولیا به دنیای معصومانه کودکان است تا تطبیق هارمونی رنگ ها و شادمانه هایش با دنیای واقعی ترسیم یافته و خواسته های بزرگتر ها به منصه ی تامل و باز اندیشی گذاشته شود.

     این رخداد ملی، موقعیت ارزنده ای در بازخوانی مولفه های اثر بخش در شکل گیری هویت کودکان این مرز و بوم در فصل شتاب زدگی علم، تکنولوژی، رسانه، فضای مجازی و فراز و فرود اخلاق حسنه ی شهروندی است تا اهمیت برقراری برابری میان کودکان و عدالت آموزشی، همسنگ با کیفیت بخشی به آموزه های تربیتی نمایان گردد. در راستای اعتلای کیفیت و وفاداری به آن، مصادیق تقویت قوای تخیل و تسری رویدادهای شادی بخش، نظیر حفظ و فهم قرآن کریم، بازی، قصه گویی، ورزش، تئاتر، شاهنامه خوانی، عروسک گردانی، سرودهای دسته جمعی، هنر های آوایی و … موید این رویکرد است که دوره ی پیش از دبستان، بیش از همیشه قابل پردازش با نگاهی نوگرایانه می باشد.

     لذا ضمن تهنیت گویی به نوگلان عزیز، دست در دست کودکان دلبند در گستره ی صلح، دوستی، شادی و امنیت، فضای کشف جهان پیرامون را برایشان مهیا نموده تا در دنیایی سرشار از راستی و درستی، کودکی نموده و سرخوش از بازی ها و پرسشگری های کودکانه، دنیای بزرگ فردا را بسازند و ان شاءالله حیات طیبه را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عجل‌الله) به تجربه بنشینند.

عبدالرضا فولادوند

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران

منبع: اداره آموزش و پرورش

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار