موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
207396
۱۷ مهر ۱۳۹۸

مرگ دانش‌آموز تایبادی در استخر

دانش‌آموز نوجوان تایبادی در استخری در این شهرستان دچار حادثه شد و بامداد روزگذشته، جان خود را از دست داد.

به گزارش کودک پرس ، در یک کلاس فوق برنامه خارج از مدرسه، یک دانش‌آموز نوجوان تایبادی در استخری در این شهرستان جان خود را از دست داد.

مهدی مجیدی فرد، رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان در یک کلاس فوق برنامه خارج از ساعت آموزشی مدرسه، با رضایت‌نامه والدین به استخر رفته بودند که متأسفانه یکی از آن‌ها در استخر غرق شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید.

وی افزود: متأسفانه با وجود تلاش تیم پزشکی، بامداد امروز این دانش‌آموز جان خود را از دست داد. جزئیات پرونده در دست بررسی است و به زودی اعلام خواهد شد.

همچنین در این خصوص محمد علی‌محمدی، مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد، اظهار کرد: طبق گزارشات واصله، اردوی داخل شهرستانی، دانش‌آموزان در استخر تایباد برگزار می‌شود ولی با وجود حضور کم تعداد افراد در استخر، تلاش ناجیان غریق و مربیان مدرسه، متأسفانه در اوایل شیفت استخر، یکی از دانش‌آموزان دچار حادثه می‌شود که به بیمارستان منتقل می‌گردد ولی با توجه به تلاش‌های بسیار این دانش‌آموز جان خود را از دست می‌دهد.

علی‌محمدی افزود: پزشکی قانونی و مراجع ذی صلاح در حال بررسی پرونده هستند و اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد منتظر گزارش نهایی پزشکی قانونی است.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار