20732
۰۴ مرداد ۱۳۹۶

از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره رضوی در کرمان تجلیل شد

برگزیدگان کشوری و استانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان امام رضا ( ع) در کرمان تجلیل شدند.

به گزارش کودک پرس، پیش از ظهر امروز برگزیدگان کشوری و استانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان امام رضا ( ع) در آیینی به میزبانی شهر سرچشمه در کرمان مورد تجلیل قرار گرفتند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان امام رضا (ع) با هشت موضوع در قالب فرهنگی هنری و ادبی برگزار شد و کودکان و نوجوانان کرمانی با تولید بیش از یک‌هزار و ۵۲۵ اثر در بخش‌های مختلف حضور چشمگیری در این رقابت معنوی داشتند.

هفت اثر رضوی از 11 کودک و نوجوان کرمانی به نام‌های هلیا نظری، نازنین‌زینب سیاه‌‌وهی، بهاره لنجانی،ثنا دریجانی، سارا جوانی، کیاناسادات سیداحمدی‌نژاد، غزل پورشیخعلی، ضحی خسروی، زهرا رحیم‌زاده، زهرا آشورماهانی و رزمینا نظری‌زاده به‌عنوان برگزیده کشوری انتخاب شد.

در این آیین پرچم بارگاه مطهر امام رضا (ع)با حضور دو نفر از خادمان رضوی و جمعی از کودکان و نوجوانان در محل برگزاری جشنواره برافراشته شد.

پخش نماهنگ روند برگزاری جشنواره امام رضا (ع) در کرمان، خوانش آثار برگزیده شعرسرایی، مداحی خادمان رضوی، تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی از جمله برنام‌ های آیین پایانی جشنواره کودک و نوجوان رضوی در کرمان بود.

مرجع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار