موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
207234
۲۷ تیر ۱۳۹۸

نشست بررسی نقش رسانه در تئاتر کودک و نوجوان

ویژه‌برنامه‌ی «شنبه‌های تئاتر» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این هفته با همکاری مجله شفاهی توکا به موضوع نقش رسانه در تئاتر به‌ویژه تئاتر کودک و نوجوان می‌پردازد.

به گزارش کودک پرس ، «شنبه‌های تئاتر» عنوان برنامه‌ای است که از سوی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون طراحی شده و قرار است از این پس روزهای شنبه هر هفته یکی از مباحث فرهنگی‌هنری حوزه کودک و نوجوان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

بر اساس این خبر در این برنامه که ساعت ۱۷:۳۰ روز ۲۹ تیر ۱۳۹۸ برگزار می‌شود، شهرام گیل‌آبادی عضو هیات علمی دانشگاه، نویسنده و کارگردان و بهزاد کریمی نویسنده و مدرس دانشگاه در زمینه‌ی نقش رسانه در تئاتر کودک و نوجوان سخنرانی خواهند کرد.

هم‌چنین قرار است در برنامه‌های بعدی «شنبه‌های تئاتر» نیز هر هفته با موضوع‌های نمایش‌نامه‌خوانی، نشست‌های پژوهشی به همراه نقد، معرفی و نقد کتاب و… ادامه یابد.

هم‌چنین اجرای نمایش‌های کوتاه از سوی کودکان و نوجوانان در حضور خانواده‌ها یا مربیان، نمایش فیلم‌ تئاترهای مطرح حوزه کودک و نوجوان در ایران و جهان و اجرای نمایش برای خانواده‌ی کارکنان کانون از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شنبه‌های تئاتر است.

برنامه‌ی این هفته با همکاری چهل‌ویکمین مجله شفاهی توکا و کانون تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران برگزار می‌شود.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار