موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
207230
۲۷ تیر ۱۳۹۸

انتشار فراخوان انگلیسی و عربی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

فراخوان انگلیسی و عربی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای شرکت کنندگان خارجی منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، بیست‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای آذر ۱۳۹۸ (دسامبر 2019) برگزار می‌شود.

بخش صحنه‌ای شامل مسابقه ملی و بین‌الملل است. در بخش مسابقه‌ بین‌الملل، داوطلبان سایر کشورها به همراه برگزیدگان ۲۱ دوره گذشته جشنواره قصه‌گویی در مراحل منطقه‌ای، ملی و بین‌الملل و قصه‌گویان و مجریان دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور می‌توانند شرکت کنند.

بر اساس این فراخوان، بخشی از شیوه‌های قصه‌گویی صحنه‌ای کلاسیک (سنتی) و بخش دیگر به قصه‌گویی مدرن (نوآورانه) اختصاص یافته است.

قصه‌گویی به صورت تک نفره و در مدت زمان حداکثر ۱۵ دقیقه و تصویربرداری از قصه‌گویی در نمای باز ( lg-sh  لانگ‌شات) از جمله شرایط شرکت در بخش صحنه‌ای است.

قصه‌گویان علاقه‌مند به شرکت در بخش بین‌الملل این جشنواره تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ (8 سپتامبر 2019 میلادی) فرصت دارند برای ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار