موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
207214
۱۵ مهر ۱۳۹۸

راهیابی فیلم “پیشکش” به سیزدهمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان کشور بولیوی

فیلم کوتاه “پیشکش” به کارگردانی بختیار خلیلی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان می‌باشد به عنوان تنها نماینده سینمای ایران به سیزدهیمن جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان بولیوی راه یافت.

به گزارش کودک پرس ، سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان بولیوی به عنوان معتبرترین جشنواره کودک و نوجوان آمریکای جنوبی ۷ الی ۱۳ اکتبر (۱۵ الی  ۲۱ مهر) در شهر لاپاز بولیوی برگزار می گردد.

 این فیلم تنها فیلم ایرانی در بخش رقابتی این  جشنواره می باشد که  با هدف تعامل بین دنیای کودکان و دنیای بزرگسالان و ترویج رشد و پرورش کودکان از طریق آثار سمعی بصری هرساله در بولیوی برگزار می گردد.

این فیلم پیش از این در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی نیز حضور پیدا کرده و موفقیت هایی را نیز کسب کرده است.

داستان این فیلم از این قرار است که:  در یک روستای دور افتاده در کردستان پسر بچه ای به دنبال راه حلی برای سر درد مادرش است ولی اتفاقاتی غیر منتظره برای او اتفاق می افتد.

بختیار خلیلی از فیلمسازان جوان سنندجی که تا کنون چندین فیلم کوتاه را تولید نموده است و در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی ضمن حضور، موفقیت های ارزنده ای را نیز کسب نموده است. فیلم کوتاه “امروز” از دیگر ساخته های این هنرمند جوان و توانمند کردستانی محسوب می گردد.

منبع: خبرآنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار