موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
207141
۱۵ مهر ۱۳۹۸

بلایی که نوجوان اراذل سر بی‌خانمان بیچاره آورد! + فیلم

نوجوان اراذل به همراه دوستانش برای تهیه یک ویدئوی سرگرمی به مرد بی‌خانمانی که در گوشه خیابان به خواب رفته بود به‌طرزی وحشیانه حمله‌ور شد و او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

به گزارش کودک پرس ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام وحشیانه گروهی از نوجوانان اراذل را در منطقه بلکپول انگلیس به تصویر می‌کشد. این نوجوان به همراه دوستانش برای تهیه یک ویدئوی سرگرمی به مرد بی‌خانمانی که در گوشه خیابان به خواب رفته بود به‌طرزی وحشیانه حمله‌ور شد و او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

 

این مرد بی‌خانمان که هویتش جرمی اعلام شده است در مقابل درب ورودی یک بانک خوابیده بود که مورد حمله این نوجوان قرار گرفت. در ویدئویی که توسط دوستان این نوجوان تهیه و در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است او را در حالی که با لگد به سر و صورت مرد بی‌خانمان می‌زند، نشان می‌دهد. این نوجوان سپس مرد بی‌خانمان را از پله‌های مقابل بانک به پایین پرت می‌کند. در این ویدئو صدای خنده دوستان نوجوان اراذل که نظاره‌گر این صحنه هستند شنیده می‌شود. آنها سپس صحنه را ترک کردند و پا به فرار گذاشتند.

پس از این حادثه مرد بی‌خانمان که دچار جراحت از ناحیه صورت و سر شده بود  توسط گروه خیریه آلبرت  به بیمارستان منتقل شد. این گروه با انتشار این ویدئو در فیسبوک در کپشنی نوشت: ” این عملی شیطانی و منزجرکننده است. این گونه اعمال مایه ننگ شهر ما خواهد بود. ”

گفتنی است؛ این گروه خیریه همچنین از پلیس درخواست کرده است تا با شناسایی این نوجوانان آنها را به سزای عملشان برساند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار