موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207067
۱۴ مهر ۱۳۹۸

اجرای طرح پویش کتاب در گردش در نهمین نمایشگاه کتاب کردستان

مسئول کمیته کودک و نوجوان نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان از اجرای طرح پویش کتاب در گردش در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، بهار بهمنی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های نهمین دوره نمایشگاه کتاب استان اجرای طرح پویش کتاب در گردش است که در این راستا غرفه تبادل کتاب در این نمایشگاه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب تنها محلی برای عرضه کتاب نیست، افزود: می‌طلبد فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی هم در آن انجام شود.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های نهمین دوره نمایشگاه کتاب استان، اجرای طرح پویش کتاب در گردش است که در این راستا غرفه تبادل کتاب در این نمایشگاه برپا شده است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان با اشاره به اینکه استقبال مطلوبی از این غرفه شده است، یادآور شد: طی سه روز برگزاری این نمایشگاه ۵۰ کارتن کتاب از سوی مدارس و اقشار مختلف مردم به این غرفه اهدا شده است.

 

بهمنی بیان کرد: تمامی این کتاب‌ها در این چند روز به کتابخانه روستاهای صلوات آباد و دوشان از توابع سنندج و تعدادی از روستاهای دیواندره و زیویه اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه از دیگر غرفه‌های موجود در این نمایشگاه به جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی اختصاص پیدا کرده است، یادآور شد: این غرفه در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است و در آن گروه‌های مردمی عضو باشگاه هر روز نشست‌های نقد و بررسی چند اثر را در این محل انجام می‌دهند.

وی تعداد باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی ثبت شده در کردستان را ۲۰۰ باشگاه اعلام کرد و گفت: هنوز آمار ثبت باشگاه‌خای کتاب و کتابخوانی سال جاری اعلام نشده است.

 

محور موضوعی چهارمین روز از برپایی نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان، ادبیات است و به نام زنده‌یاد ملا سلیم تخته‌ای نامگذاری شده است.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان از ۱۰ مهر  در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان در سنندج کار خود را آغاز کرد و تا ۱۵ این ماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰ پذیرای بازدید مردم است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار