موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
207015
۲۶ تیر ۱۳۹۸

آغاز مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور از اول مرداد+ جدول

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر و دختر سراسر کشور به میزبانی ۵ استان از اول مرداد امسال آغاز می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مسابقات ورزشی دانش‌آموزان که در گذشته از آن به عنوان مسابقات آموزشگاهی یاد شده است، هر ساله در فصل تابستان و در زمان تعطیلی مدارس برگزار می‌شود.

این مسابقات در سال جاری نیز از اول مرداد آغاز می‌شود و تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت؛ اردوگاه شهید چمران (رامسر)، میزبان رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج از تاریخ اول لغایت 15 مرداد در دو بخش پسران و دختران به صورت مجزا خواهد بود.

استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد میزبان رشته‌های ورزشی دوومیدانی، شنا و ژیمناستیک از تاریخ 20 مردادم لغایت 30 مرداد در دو بخش پسران و دختران به صورت مجزا خواهد بود؛ استان اردبیل میزبان رشته‌های ورزشی فوتسال و والیبال در مقطع متوسطه اول از تاریخ اول مرداد لغایت هفتم مرداد در بخش پسران خواهد بود.

استان اصفهان میزبان رشته‌های ورزشی هندبال مقطع متوسطه اول و تنیس روی میز مقطع متوسطه دوم از تاریخ 10 مرداد لغایت 24 مرداد در دو بخش پسران و دختران به صورت مجزا خواهد بود؛ استان سمنان نیز میزبان رشته‌های ورزشی فوتسال مقطع متوسطه دوم و والیبال مقطع متوسطه اول از تاریخ 20 مرداد لغایت 26 مرداد در بخش دختران خواهد بود.

 

در سال‌های اخیر، مسابقات ورزشی دانش‌آموزان که در تابستان برگزار می‌شود، با حضور استعدادیاب‌‌هایی از فدراسیون‌های ورزشی همراه شده و از این مسابقات استعدادهای برتر نیز شناسایی و پس از بررسی‌های بیشتر، به تیم‌های ملی پایه و نوجوانان معرفی می‌شوند.

 

 

منبع: فارس

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار