موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
206997
۲۵ تیر ۱۳۹۸

برگزاری اردوهای «طلایه‌داران فردا» در سراسر کشور/ رقابت دانش‌آموزان در جشنواره «رسانش»

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از آغاز برگزاری اردوی «طلایه‌داران فردا» خبر داد و گفت: در ایام تابستان ۳۰ هزار نفرـ روز در این اردوها حضور دارند.

به گزارش کودک پرس ، علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان درباره برنامه‌های این اتحادیه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار کرد: امسال تقریباً 30 هزار نفر ـ روز در طرحی به نام «طلایه‌داران فردا» در اردو آموزش خواهیم داد که این طرح از تاریخ 20 تیر آغاز شد.

وی افزود: اقدام دیگری که انجام شده، اردوی کاردوی «رسانش» است و در اولین جشنواره رسانه‌ای که امسال برگزار می‌شود تعداد 1330 گروه رسانه‌ای مدرسه از تاریخ 22 تا 25 مرداد در دانشگاه صدا و سیما حضور دارند.

 

* اردوی صعود به قله سبلان 

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: پیش‌بینی انجام دادیم که اردوی ملی صعود به قله سبلان را برگزار کنیم که 2 گروه 500 نفره از کل کشور 5 روز حضور دارند و  یک اردوی تربیتی- تشکیلاتی برپا می‌شود.

وی افزود: اصل موضوع این است که ما باید به سمتی برویم که خانواده‌ها ،بچه‌های خود را درگیر فضاهای جمعی و گروهی کنند نه اینکه بچه‌های خانواده‌ها بروند آموزش‌های فردی را فرا بگیرند و در هیچ یک از آموزش‌های جمعی و اجتماعی شرکت نکنند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار