موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206988
۱۱ مهر ۱۳۹۸

هفته ملی کودک شعار امسالش را شناخت

سعید سلیمی مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان به شعار امسال هفته ملی کودک اشاره کرد.

به گزارش کودک پرس ، سعید سلیمی اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های ملی هفته کودک برگزار خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته کودک 13 تا 19 مهرماه در زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌های این هفته با شعار «آینده را باید ساخت» اجرایی خواهد شد که پوستر مربوط به آن نیز طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه «شعار آینده را باید ساخت» امسال نیز بار دیگر از سوی اعضای شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان شعار هفته ملی کودک انتخاب شده است، گفت: به گفته طراح پوستر این شعار انتخاب شده تا امید به آینده‌ای روشن برای کودکان ایران به عنوان نگاهی راهبردی همواره مورد توجه دست‌اندرکاران این حوزه قرار بگیرد.

سلیمی گفت: محسن میرزایی طراح و گرافیست، این پوستر را با توجه به شعار این هفته طراحی کرده است، شعاری که سال گذشته برای هفته ملی کودک انتخاب شده بود و امسال نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است، برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان و همچنین مورد توجه قراردادن نیازهای کودکان و نوجوانان به مردم و مسؤولان، پیش‌بینی شده‌ است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار