موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206979
۱۱ مهر ۱۳۹۸

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان آبان ماه در همدان برگزار می‌شود

احسانی، به برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در استان همدان اشاره کرد و گفت: آبان ماه امسال بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، «احمدرضا احسانی» گفت:  آبان ماه امسال بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، تقویت رشد، آگاهی و اعتماد به نفس کودکان ایران زمین، ایجاد فضایی شاد و پرتحرک، توجه به مضامین آموزشی و تربیتی کودکان و نوجوانان و توجه به آداب و رسوم ایرانی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

احسانی با تأکید بر اینکه در سال‌های اخیر همدان به قطب اصلی برنامه‌های فرهنگی هنری حوزه کودک و نوجوان کشور تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره فرصتی فراهم خواهد شد تا مردم استان در همه شهرستان‌ها از برنامه‌های در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه جشنواره بیست و ششم با شعار «کودک، طبیعت و تئاتر» برگزار می‌شود؛ گفت: این جشنواره فرصت ارزشمندی برای خلق آثار متناسب با نیاز جامعه کودک و نوجوان است.

وی با بیان اینکه برنامه های جشنواره  علاوه بر سالن های اصلی در مناطق حاشیه شهر هم برگزار می شود، گفت:  ستاد برگزاری جشنواره می تواند مراسم‌های جنبی، افتتاحیه همزمان در چند نقطه شهر، برگزاری کارگاه ساخت عروسک و.. را در حاشیه شهر برگزار کند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار