موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206949
۱۱ مهر ۱۳۹۸

انتشار عاشقانه‌های معاصر با انتخاب حمیدرضا اکبری‌شروه

انتشار عاشقانه‌های معاصر با انتخاب حمیدرضا اکبری‌شروه، برگزاری نشست تخصصی”ویرایش ادبیات کودک و نوجوان” در سرای اهل قلم و پرداخت مطالبات کتابفروشان در طرح تابستانه کتاب ۹۸ اخباری از حوزه فرهنگ و ادبیات هستند.

به گزارش کودک پرس ، براساس اخبار رسیده، گزیده شعرهای عاشقانه معاصر به انتخاب حمیدرضا اکبری‌شروه و با پیش‌گفتار دکتر سریا داوودی‌حموله در دوجلد توسط نشر مانیان منتشر می‌شود.

حمیدرضا اکبری‌شروه پژوهشگر و نویسنده جنوبی، گفت: از چند سال پیش در فکر گردآوری شعرهای عاشقانه معاصر بودم که اکنون دو جلد آن آماده شده است.

او درباره نحوه انتخاب آثار شاعران توضیح داد: در این مجموعه‌ها که در آینده از چند جلد نیز تجاوز خواهد کرد طی فراخوانی از شاعران معاصری که در این حوزه اثری داشتند کمک طلبیدیم. حتی خودمان نیز با رجوع به کتاب شاعران معاصر، شعر عاشقانه‌ای را انتخاب و در این کتاب‌ها نشر دادیم.

 

اکبری‌شروه افزود: در این مسیر برای دو جلد نخست دکترحموله مقدمه‌ای نوشته‌اند. اکنون نیز در حال تلاش هستیم تا جلد سوم این مجموعه را آماده کنیم. ضمن این که اعتقاد راسخ داریم آثاری را انتخاب کنیم که معیارهای یک شعر خوب را دارا باشند. در این چند جلد نیز از تمام جریانات ادبی معاصر،  شعر انتخاب کرده و به خوانندگان ارائه داده‌ایم. زیرا اعتقاد من این است که شعر نجات‌بخش و درمان‌گر است و در واقع معجزه‌ای در کلام است.

 

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار