موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206944
۱۱ مهر ۱۳۹۸

اجرای برنامه‌های تخصصی کودک و نوجوان با حضور نیروهای مجرب کتابخانه‌های عمومی

حسنی خوانسار، گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با ‌برخورداری از نیروهای متخصص و آموزش دیده در حوزه کودک و‌ نوجوان آمادگی و توان اجرای برنامه‌های موثر و ارزشمند در این حوزه را دارد.

به گزارش کودک پرس ، «معصومه حسنی خوانسار» در نشست هماهنگی برپایی موکب فرهنگی کانون های مساجد که با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه دایر می شود، گفت: فضای پیرامونی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قصرشیرین و یک باب مغازه پیرامون آن به متراژ ۲۰ متر در اختیار شما است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، افزود: یک دستگاه کانکس ۱۵ متری نیز جهت استفاده و‌ارائه خدمت به زائران در اختیار کانون های مساجد قرار می گیرد.

وی با اشاره به بهره مندی این اداره کل از نیروهای متخصص و برنامه های ویژه در بخش کودک و‌نوجوان، اظهار کرد: قصه گویی کودک، ایستگاه نقاشی و کتابخوانی کودک و ‌‌نوجوان با حضور کتابداران ‌و همکاران ما در این موکب قابل اجرا است.

 

حسنی خوانسار، با تأکید بر تعامل و همکاری تنگاتنگ میان اداره کل کتابخانه های عمومی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد، ابراز کرد: تجمعی امکانات، ایده ها و برنامه ها در فضای همدلی و همفکری فی مابین می تواند کارها و فعالیت های پیش بینی شده را بهتر پیش ببرد.

وی اعلام کرد: کتابخانه عمومی دایر در مرز خسروی نیز در حال آماده سازی برای ایجاد یک اقامتگاه برای زائران اربعین حسینی است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، هماهنگی، تمرکز در اجرای برنامه ها ‌پرهیز از اجرای برنامه های سطحی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: باید با برنامه ریزی منسجم و‌همفکری کارشناسان دو دستگاه؛ کاری ماندگار و ارزشی را به جای بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه باتوجه به تجارب ارزشمند در حوزه کودک و‌نوجوان و برخورداری از نیروهای متخصص، کارآمد و آموزش دیده در این حوزه، آمادگی ‌و توان اجرای برنامه های ارزشمند و موثر در این حوزه را دارد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار