موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
206864
۱۰ مهر ۱۳۹۸

آخرین وضعیت پرونده‌های کودکِ گمشده قلعه‌نو و سرقت از منزل نماینده مجلس

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ آخرین وضعیت پرونده‌های کودک گمشده قلعه‌نو و سرقت از منزل نماینده مجلس را اعلام کرد.

به گزارش کودک پرس ، سردار علیرضا لطفی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت زهرا کودک ۲۱ ماهه‌ای که در قلعه نو در منطقه شهرری مفقود شده است، گفت: همانطور که گفتم ما گزینه‌های مختلفی را پیگیری می‌کنیم، اما متاسفانه سرنخی نداریم و خانواده این کودک نیز هیچ کمک خاصی نمی‌توانند به ما کنند.

وی ادامه داد: صرفا تنها سرنخ ما همان فیلمی است که در آن مشخص است که این طفل خودش می‌رود‌. پلیس احتمالات مختلف از جمله افتادن در کانال آب را پیگیری کرد و با همه امکاناتی که در اختیار داشت جستجو کرده است، اما متاسفانه هنوز چیزی پیدا نشده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در حال حاضر پیگیری این پرونده از موضوعاتی است که ما هر روز در خصوص آن جلسه برگزار کرده و راه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم. ما همه احتمالات را از جمله گم شدن، افتادن در کانال آب و ربوده شدن را بررسی می‌کنیم. البته خانواده نیز به فرد خاصی مظنون نیست. این بچه بسیار کوچک است شاید اگر بزرگتر بود، کار ما راحت‌تر بود.

به گفته رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ علیرغم اینکه همه تلفن‌های خانواده و ۱۱۰ رصد می‌شود هنوز به سرنخ مطمئن نرسیدیم. همچنین از بهزیستی، شیرخوارگاه‌ها و از همه بیمارستان‌ها استعلام گرفتیم و این روند را در سراسر کشور ادامه می‌دهیم تا به نتیجه برسیم.

وی درباره سرقت از منزل یک نماینده مجلس گفت: این سرقت هم‌مانند همه سرقت‌هایی است که انجام می شود و ما نیز اقداماتمان را در این زمینه انجام می‌دهیم.

او درباره مبلغ به سرقت رفته از منزل این نماینده گفت: من از مبلغ دزدی شده مطلع نیستم، چراکه در ابتدا ۱۱۰ ورود می‌کند و سپس پرونده در اختیار ما قرارداده می‌شود. البته بعضاً در اطلاعات اولیه یک سری اشکالاتی پیش می‌آید چراکه خانواده ملتهب هستند و ممکن است مسائلی را بگویند که بعدا بخواهند اصلاح کنند.

 

وی ادامه داد: گزارش اولیه توسط ۱۱۰ تنظیم می‌شود و ما در جریان نیستم و برای ما میزان سرقت اهمیتی ندارد ما کارمان را درخصوص کشف جرم انجام می‌دهیم.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار