موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
206792
۰۹ مهر ۱۳۹۸

مسابقات جودوی قهرمانی کشور دختران به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

مسابقات جودوی قهرمانی کشور دختران نوجوان کشور به میزبانی زنجان برگزار شده و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ۲۵۰ دختر نوجوان جودوکار کشور ۱۲ مهر امسال وارد این استان میشوند و رقابتهای خود را روز ۱۳ مهر در نوبت صبح و عصر برگزار می کنند.

شهلا کاظمی افزود مسابقات قهرمانکشوری اهمیت زیادی دارد چرا که نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی اضافه کرد: برای حضور موثر بانوان استان در این دوره از رقابت ها ۲ تیم ۱۸ نفره دختران جودوکار زنجانی شرکت خواهند کرد که امیدواریم به کسب عنوان های برتر منتهی شود.

کاظمی افزود: جودوی دختران نیز موفقیت های خوبی داشته است که نمونه عینی آن کسب مدال برنز توسط ثمن خدایی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم مسابقات استعدادهای برتر کشور در رده سنی نونهالان بوده است که نوید بخش رشد روز افزون این رشته است.

وی اظهار داشت: ۲۴ داور مسابقات قهرمانی جودوی دختزان نوجوان کشور را قضاوت میکنند که این رقابتها در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: رقابت های جودوی پسران کشور نیز با شرکت حدود ۳۵۰ ورزشکار طی روزهای ۱۵ و ۱۶ مهر جاری برگزار خواهد شد که در مجموع در بخش دختران و پسران ۶۰۰ ورزشکار میهمان این استان هستند.

 

با توجه به سرشماری سال ۹۵، از مجموع ۵۱۸ هزار و ۱۵۵ نفر جمعیت بانوان این استان ۱۸ هزار و ۲۲۴ نفر ورزشکار سازمان یافته هستند که در ۴۸ رشته ورزشی فعالیت میکند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار