موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206666
۰۸ مهر ۱۳۹۸

فراخوان آیین تجلیل از “نوگلان حسینی” منتشر شد

سیزدهمین آیین تجلیل از “نوگلان حسینی” با هدف شناسایی استعدادهای بالقوه مداحان نوجوان، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و پرورش مداحان طراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، سیزدهمین آئین تجلیل از “نوگلان حسینی” همچون سال‌های گذشته، در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌شود.

برای مقطع ابتدایی خوش‌صدایی و تلفظ صحیح عبارات، در مقطع راهنمایی علاوه بر خوش‌صدایی، مقتل‌شناسی، رعایت اصول مداحی و روضه‌خوانی و در مقطع متوسطه علاوه بر شاخص‌های ذکر شده، آشنایی کافی با روایت‌ها و احادیث معتبر مدنظر است. این شاخص‌ها توسط کارشناسان و داوران کانون مداحان و شاعران آیینی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص نحوه و مهلت ثبت‌نام دانش آموزان در این همایش گفت: امسال همچون ادوار گذشته با همکاری سازمان دانش‌آموزی شهر تهران فراخوانی برای ثبت‌نام دانش آموزان علاقه‌مند به مدارس شهر تهران ارسال شد؛ که قرار است دانش‌آموزان با مراجعه به دفتر معاونت پرورشی مدارس خود اقدام به نام‌نویسی کنند.

آزمون مقدماتی ثبت‌نام‌کنندگان در همایش “نوگلان حسینی” در مقطع ابتدایی روز سه‌شنبه 9 مهر، مقطع متوسطه اول روز چهارشنبه 10 مهر و مقطع متوسطه دوم روز پنج‌شنبه 11 مهر و کارگاه آموزشی برای راه‌یافتگان به مرحله نهایی روز یکشنبه 14 مهر و آزمون نهایی روز سه‌شنبه 16 مهر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

 

در اختتامیه سیزدهمین آیین تجلیل از “نوگلان حسینی” مداحان دانش‌آموز شهر تهران ـ که روز پنجشنبه دوم آبان برگزار می‌شود ـ به نفرات اول تا سوم هر مقطع تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88765509 تماس بگیرند.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار