20665
۰۳ مرداد ۱۳۹۶

بیش از هزار کودک در جشنواره امام رضا شرکت کردند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه استقبال برنامه‌های این کانون همواره فراگیر بوده به برپایی بخش کودک و نوجوان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: امسال بیش از یک‌هزار و ۲۰۰کودک و نوجوان در این جشنواره شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس، مهدی جمال،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان امروز ۳ مرداد درمراسم اختتامیه جشنواره بین المللی امام رضا(ع)که با حضور استاندار و نماینده مردم سمنان برگزار شد با اشاره به اثرگذاری بالای زبان هنر اظهار کرد: کودکان و نوجوانان امروز در واقع نسل چهارم انقلاب محسوب می‌شوند و با توجه به پیشرفت‌های علمی و ارتباطی و آموزشی باید با کودکان و نوجوانان این نسل به زبان رسای هنر سخن گفت.
وی با اشاره به ارتباط خوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با کودکان و نوجوانان این استان از افزایش ارتباط سازمان متبوع خود با جامعه هدف خود خبر داد و متذکر شد: بیش از ۳۶هزار دانش‌آموز استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ارتباط‌اند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به ارتقاء آموزش‌ها در این نهاد تخصصی کودک و نوجوان از افزایش امکانات و توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در دولت تدبیر و امید خبر داد و یاداور شد: در حال حاضر تنها بیش از ۲۵۵ هزار جلد کتاب در مراکز مختلف کانون پرورش فکری استان برای بهره‌برداری اعضا و کودکان و نوجوانان استان فراهم شده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اشاره به فعالیت مستمر ۲۲ مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری در این استان افزود: در چهار سال گذشته به طرق مختلف و از جمله پایگاه‌ها و مراکز فرهنگی هنری سیار، خدمات کانون به بسیاری از روستاها و مناطق محروم نیز راه یافته است به طوری که کودکان حدود ۱۵۰ روستای استان از خدمات فرهنگی هنری کانون استفاده می کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه استقبال برنامه‌های این کانون همواره فراگیر بوده به برپایی بخش کودک و نوجوان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: امسال بیش از یک‌هزار و ۲۰۰کودک و نوجوان در این جشنواره شرکت کردند.
وی از افزایش بیش از ۱۵ درصدی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: استقبال مخاطبان از این جشنواره و رشد کمی و کیفی آثار نشان از اقبال کودکان و نوجوانان به برنامه‌های هنری کانون دارد.
جمال با اشاره به داوری نهایی آثار ارسالی، حضور کودکان و نوجوانان استان در این جشنواره را مسرت‌بخش خواند و خاطرنشان کرد: امسال ۳۲ اثر ازکودکان و نوجوانان هم‌استانی به بخش ملی و کشور این جشنواره بین‌المللی راه یافته است.
منبع:  ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار