موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
206601
۰۷ مهر ۱۳۹۸

المپیاد بزرگ استعدادیابی در ۵۰ رشته ورزشی برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: امسال با همکاری وزارت ورزش و جوانان در ۵۰ رشته ورزشی المپیاد بزرگ استعدادیابی ورزش کشور با رویکرد مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان متوسطه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مهرزاد حمیدی در آیین طرح کشوری اوقات فراغت  که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش انجام شد، اظهار کرد: فعالیت‌های تابستانه و اوقات فراغت با محوریت معاونت پرورشی و فرهنگی و همکاری و مشارکت همه حوزه‌های وزارت آموزش و پرورش در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش در تابستان تعطیل نیست و غنی‌سازی اوقات فراغت صورت می‌گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تاکید کرد: در برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت که با شعار هر دانش آموز یک مهارت احرا می‌شود برای تربیت و پرورش نسل تلاش می‌شود.
حمیدی اذعان کرد: فراهم آوردن موقعیت‌های جدید یادگیری مانند سند تحول که با میل دانش آموزان همراه باشد از جمله رویکردهای فعالیت‌های تابستانه است.

وی با بیان اینکه قریب به 4 میلیون دانش آموز از امروز در کشور فعالیت‌های خود را در طرح تابستانه آغاز می‌کنند.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش متذکر شد: امسال با همکاری وزارت ورزش و جوانان در 50 رشته ورزشی المپیاد بزرگ استعدادیابی ورزش کشور با رویکرد مهارت‌آموزی را برای دانش آموزان متوسطه برگزار می‌کنیم تا پشتیبان المپیک جوانان باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: 22 هزار فرهنگی با بیش از 350 هزار دانش آموز از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین نقطه استان گلستان فعالیت دارند.

احسان گوهری‌راد با اشاره به شعار رونق تولید افزود: امید است بتوانیم گامی بلند در تحقق شعار سال برداریم و با تاسی از این نیت مقام عظمای ولایت طرح اوقات فراغت کشور را در مناطق سیل‌زده آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان متذکر شد: با وجود خسارت عمده سیل به بدنه آموزش و پرورش استان گلستان با کمک خیرین، تلاش آموزش و پرورش و قرارداد بیش از 90 د صد مدارس تخریبی انجام شد و کلنگ‌زنی عملیات احداث به زودی زمین خواهند شد.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم همانطور که کلنگ‌زنی نخستین مدرسه سیل‌زده کشور در استان گلستان بود افتتاح نخستین مدرسه سیل‌زده نیز در مهرماه در استان گلستان رقم بخورد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار