موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
206589
۰۷ مهر ۱۳۹۸

اهدای ۱۵۰۰ جلد کتاب به مدارس کم‌برخوردار آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: کتابخانه دو مدرسه کم‌برخوردار سطح استان با یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در هفته ملی کودک تجهیز می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، جواد زاهدی در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی هفته ملی کودک با اشاره به تجهیز کتابخانه دو مدرسه کم‌برخوردار سطح استان با یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب اظهار کرد: کتاب یکی از روش‌های مهم برای انتقال دانش و مفاهیم به کودکان و نوجوانان است که نقش مهمی در یادگیری دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته ملی کودک در واقع با هدف نشان دادن اهمیت دوران کودکی و توجه به هویت ملی و آموزه‌های دینی برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک در دو سطح ویژه مربیان تربیتی و اولیای والدین و ویژه کودکان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در هفته ملی کودک عضویت در همه مراکز کانون در سطح استان رایگان است، ادامه داد: همچنین کودکان در این هفته می‌توانند به صورت رایگان از موزه کودک که در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان واقع در پارک ملت بازید داشته باشند.

 

وی از اجرای ۳۰ عنوان برنامه در این هفته خبر داد و عنوان کرد: برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی، برپایی مراسم و اهدای نشان آب‌بان به کودکان، برپایی آیینی با عنوان از دعای باران تا نجات آب، دیدار کودکان با مسؤولان شهرستانی، عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان‌ها و برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور کارشناسان سازمان‌های هلال‌احمر، بهزیستی، بهداشت و تبلیغات اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار