موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206540
۲۱ تیر ۱۳۹۸

مشارکت کانون در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری مسابقه «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همکاری می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند مراحل ابتدایی این رقابت علمی را در ۹ شهر بزرگ کشور انجام دهند.

ثبت‌نام در مسابقه‌های «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران»، از روز ۹ تیر آغاز شده است و تا ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ادامه دارد.

«جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» امسال در ۸ رشته‌ PES 19، FIFA 19، DOTA 2، کلش رویال، کوییز آو کینگز، کانتر استرایک، پسرخوانده و بازی جدی «مغزینه» برای کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۸ سال و همچنین بزرگسالان ۱۸ سال به بالا برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام زودهنگام تا تاریخ ۳۱ تیر شامل ۲۰ درصد تخفیف خواهد شد و پس از این تاریخ، میزان تخفیف به‌صورت پلکانی کاهش می‌یابد.

«لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران» نام قبلی این رویداد علمی بود که پیش از این ۵ دوره آن برگزار شد و اکنون نام آن به «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» تغییر یافته است.

بر اساس این خبر، بانوان می‌توانند در تمامی هشت رشته‌ی‌ مسابقه‌ها ثبت‌نام کنند. با این وجود مسابقه‌های بانوان در رشته‌های فوتبالی FIFA19 و PES19  در صورت رسیدن به حد نصاب به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود که حد نصاب تعیین شده در این رشته‌ها ۶۴ نفر است.

در عین حال، با تسهیلات جدید در نظر گرفته‌ شده برای این دوره از مسابقه‌ها، شرکت‌کنندگان رشته‌های FIFA 19 و PES 19 در استان‌های مختلف می‌توانند به جای حضور در شهر تهران در یکی از ۹ شهر قم، شیراز، اصفهان، یزد، مشهد، تبریز، زاهدان، اهواز و بوشهر مسابقه دهند و در صورت راه‌یابی به مراحل نهایی برای برگزاری مسابقه‌های پایانی به تهران مراجعه کنند.

داوطلبانی که قصد دارند مراحل ابتدایی مسابقه‌ها را در یکی از این ۹ شهر انجام دهند هنگام ثبت‌نام باید بلیت مربوط به همان حوزه استانی را انتخاب کنند.

مسابقه‌های «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» از روز ۲ شهریور آغاز می‌شود و محل برگزاری این رقابت‌ها مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

گفتنی است نفرهای برتر این دوره از مسابقه‌ها به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رقابت‌ها می‌توانند به پایگاه رسمی برگزاری مسابقه‌ها به نشانی Irangamecup.com مراجعه کرده و با انتخاب رشته مورد نظر خود در این دوره از مسابقه‌ها شرکت کنند.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار