موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
206407
۰۶ مهر ۱۳۹۸

پدر خام با اقدام عجیب خود جان دخترش را به خطر انداخت! + فیلم

مرد جوان مالزیایی که با پریدن به همراه دختر خردسالش از ارتفاع ۶۰ متری یک پل، جان این کودک را در معرض خطر قرار داده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش کودک پرس ، نمایش خطرناک مرد جوان اهل مالزی که اقدام به پرش به همراه دخترش از بالای یک پل کرده بود با انتقاد شدید کاربران همراه شد. ” رد‌ها رزلان ” ۳۰ ساله در حالی که یک طناب به دور کمرش بسته بود و دختر ۲ ساله‌اش را در آغوش داشت از بالای یک پل در منطقه کوالاکوبا بهارو به پایین پریده بود.

در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر شده بود این مرد  جوان در حالی که دخترش را در آغوش داشت پس از چند قدم رفتن به عقب از ارتفاع ۶۰ متری به پایین پریده بود. انتشار این ویدئو در اینستاگرام با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی وحشت خود را از این اقدام خطرناک مرد جوان ابراز کردند. یکی از کاربران نوشت: ” این ورزش یک ورزش خطرناک است. چطور یک کودک ۲ ساله خردسال پس از انجام آن می‌تواند بگوید حالم خوب است. شرم بر پدر این کودک که این چنین جان فرزندش را در معرض خطر قرار داد. ”

 

همچنین کاربر دیگری در کامنتی نوشت: ” امیدوارم همه آن‌هایی که مقصر بودند مورد محاکمه قرار گیرند. از پدر این کودک گرفته تا کمپانی‌ای که اجازه داد او این اقدام خطرناک را انجام دهد. ”

 

 

 

 

 

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار