موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206361
۱۶ تیر ۱۳۹۸

«ضربه فنی» در ۷۵ سالن کانون، روی پرده می‌رود

فیلم «ضربه فنی» به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا رمضانی از روز ۲۴ تیر در ۷۵ سالن کانون سراسر کشور برای نوجوانان و خانواده‌ها اکران خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، این فیلم که یکی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۷ است به مدت یک ماه در این سالن‌ها در قالب طرح «کانون نمایش» به روی پرده می‌رود.

بر اساس این خبر، این فیلم درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان آن کسی نیست که برنده می‌شود!

در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

همچنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا نیز شده است.

«ضربه فنی» همچنین در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانسته است سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلم‌نامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به خود اختصاص دهد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چند سالی است که با تجهیز و فعال کردن سالن‌های مراکز کانون در قالب طرح «کانون نمایش» فیلم‌های خود را برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور به نمایش می‌گذارد.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار