موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206314
۱۳ تیر ۱۳۹۸

کارگاه‌های متنوع خلاقیت و بازی و کتاب برای کودکان

کارگاه‌های متنوع خلاقیت و بازی و کتاب، از تاریخ ۱۱ تیرماه به مدت یکماه در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، کارگاه‌های متنوع خلاقیت و بازی و کتاب، با همکاری شهرکتاب مرکزی و گروه «خلاق باشی» از تاریخ 11 تیرماه به مدت یک‌ماه در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود.

براساس خبر روابط عمومی شهرکتاب مرکزی، این سلسله برنامه‌ها که با محوریت کتاب و قصه برگزار می‌شود، با استفاده از ابزارها  و تکنیک‌های گوناگون سعی دارد تا با تقویت خلاقیت کودکان و افزایش مهارت‌های مختلف آن‌ها، مشارکت، همراهی و کار جمعی را به کودکان بیاموزد.

در این کارگاه‌ها، کودکان با مفاهیمی چون چرخ‌دنده‌ها و طرز کار آن، مفاهیم زمان، وزن، حرکت و جاذبه، الگوسازی و مهارت‌های حرکتی کنترلی و… آشنا می‌شوند.

این مفاهیم با ابزار ساده و دست‌ساز بچه‌ها با موادی چون ماکارونی، خاک رس، کاموا و … و با بهره‌گیری از تکنیک‌های رنگ‌آمیزی با دست، کلاژ و ساخت سازه و… به مخاطب آموزش داده خواهد شد. در کنار این کارگاه‌ها علاقه‌مندان می‌توانند از وسایل مرتبط با این کارگاه‌ها در بخش بازی کودکان استفاده کرده و از نزدیک به صورت بازی با این مفاهیم آشنا شوند. این دستگاه‌ها هر روز در اختیار علاقه‌مندان قرار دادر تا بتوانند در بخش کودک ازآن استفاده کنند.

کارگاه دوستدار طبیعت از جمله کارگاه‌های دیگر مجموعه با هدف  آشنایی با محیط زیست و خطراتی که آن را تهدید می‌کند و نقش ما در حفظش طراحی شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به شهرکتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، نبش کوچه کلاته مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار