موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206308
۱۳ تیر ۱۳۹۸

بازنشر کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» در نوبت پنجم

چاپ پنجم کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» اثر جاناتان اِمِت با ترجمه شراره وظیفه‌شناس از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه‌ی بازار شد.

به گزارش کودک پرس ، این کتاب در این دوره با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است که در مجموع تاکنون ۲۴ هزار و ۵۰۰ نسخه از آن به چاپ رسیده است.

در کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» به موضوع دوست‌داشتن به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای کودکان در زندگی اجتماعی و ارتباط با دنیای اطراف‌شان با شیوه‌ای بسیار خلاقانه پرداخته شده است.

 در عین حال ازآن‌جایی که کودکان با شخصیت‌ حیوانات در داستان‌ها و قصه‌ها بهتر ارتباط برقرار می‌کنند این کتاب با تصویرگری‌های زیبایی از دنیل هاوارت می‌تواند برای آن‌ها بسیار آموزنده و جذاب باشد.

داستان کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» ماجرای یک روز بازی دو موش به نام‌های «دم‌دراز» و «دم‌کوتاه» در جنگل است و دم‌دراز که بزرگ‌تر است تلاش می‌کند به دم‌کوتاه بیاموزد که زندگی پیوسته در تمام زمینه‌ها تغییرات را به دنبال دارد که گاهی خوشایند و گاهی ناخوشایند است اما ما باید تلاش کنیم با دوستی و محبت با هم زندگی کنیم.

کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» برای گروه سنی «الف و ب» (۵ تا ۱۰ سال) در ۲۴ صفحه تمام رنگی و با قیمت ۶ هزار تومان بازنشر شده است.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار