موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
206257
۰۴ مهر ۱۳۹۸

کودکان ماکویی بیش از ۳ هزار جلد کتاب به امانت گرفتند

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماکو گفت: اعضای کودک و نوجوان کانون این شهرستان در ۶ ماه نخست سال‌جاری سه هزار و ۳۴۲ جلد کتاب به امانت گرفتند.

به گزارش کودک پرس ، لیلا خوش‌خلق افزود: در کتابخانه این کانون ۱۲ هزار و ۶۸۴ جلد کتاب با سه هزار و ۵۰۰ عنوان در موضوعات مختلف وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۲۹ عضو کانون از ۳۴ عنوان فعالیت هنری، فرهنگی و ادبی این مرکز استفاده می کنند، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۹۰ نفر عضو جدید نیز به اعضای کانون اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال، ۵۵ نفر از اعضای این کانون در چهار جشنواره بین المللی نقاشی رضوی، طرح توسعه کتابخوانی، مهرواره نیایش و مهرواره آب بان شرکت کردند، اضافه کرد: ۶۰ نفر از این اعضا در پنج جشنواره بین‌المللی از جمله هاکاری ژاپن، محیط زیست کاوی ژاپن، بلغارستان، صلح و دوستی و محیط زیست ۲۰۱۹ ژاپن شرکت کردند که به‌زودی منتخبان آن اعلام خواهند شد.

وی در ادامه به موفقیت سه عضو این کانون در جشنواره نقاشی و عکاسی حفظ محیط زیست لیدیسه  جمهوری چک اشاره کرد و  اظهار داشت: همچنین یک نفر از اعضای این کانون دیپلم افتخار هفتمین جشنواره بین المللی دوسالانه هنرهای تجسمی با موضوع «آفرینش» در بخش عکاسی را کسب کرد.

 

 

ماکو با بیش از ۹۷ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع است و در داخل محدوده منطقه آزاد قرار دارد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار