موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206042
۰۲ مهر ۱۳۹۸

کودکان سوژه عکاسی راهپیمایان اربعین می‌شوند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان‌غربی گفت: مسابقه کودکان، سوژه عکاسی راهپیمایان اربعین می‌شوند با عنوان «مهرواره عکس بچه‌های اربعین» از سوی انجمن عکاسی کانون و در دو بخش نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگ‌سالان ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، جواد زاهدی با اشاره به برگزاری مسابقه کودکان سوژه عکاسی راهپیمایان در اربیعن می‌شوند، اظهار کرد: این مسابقه با عنوان «مهرواره عکس بچه‌های اربعین» از سوی انجمن عکاسی کانون و در دو بخش نوجوانان ۱۲تا ۱۸ سال و بزرگ‌سالان ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس فراخوان منتشر شده، در بخش عکاسان نوجوان، نوجوانان شرکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود صحنه‌های زیبای این رویداد را عکاسی و پنج قطعه عکس با کیفیت بالای هشت مگاپیکسل را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان‌غربی بیان کرد: در همین حال در بخش عکاسان بزرگ‌سال نیز شرکت‌کنندگان با موضوع کودک و نوجوان در مراسم راه‌پیمایی اربعین می‌توانند تا پنج قطعه عکس رنگی یا سیاه و سفید با فرمت jpg در اندازه ضلع کوچک دست‌کم یک هزار و ۸۰۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل یک مگابایت به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به مقررات عمومی در نظر گرفته شده مهرواره عکس بچه‌های اربعین، شرکت‌کنندگان باید عکس‌ها را به صورت انگلیسی نام‌گذاری و در قالب لوح فشرده به همراه مشخصات خود در فایل word تا ۱۵ آبان ۱۳۹۸ به نشانی خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری _ انجمن عکاسی کانون ارسال کنند.

زاهدی با اشاره به اینکه، زمان داوری آثار و اعلام نتایج روز ۱۵ آذر خواهد بود و نمایشگاهی نیز از این آثار در آذر ۱۳۹۸ برپا خواهد شد، اذعان کرد: به سه نفر در هر بخش به صورت یکسان بدون رتبه‌بندی لوح افتخار و کمک هزینه‌ سفر به کربلای معلی اهدا و همچنین در هر بخش به دو نفر نیز لوح تقدیر و کمک هزینه‌ سفر به مشهد مقدس و به تمامی آثار راه‌ یافته به نمایشگاه لوح یادبود اهدا خواهد شد.

 

نخستین مهرواره عکس بچه‌های اربعین با همکاری اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار