موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
206039
۰۲ مهر ۱۳۹۸

عضویت ۲۶ هزار نوجوان خراسان جنوبی در کانون‌های دانش‌آموزی هلال

شهریاری با اشاره به اینکه ۲۶ هزار نوجوان خراسان جنوبی عضو کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر استان هستند، گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌آموز آموزش‌های دادرس را فرا گرفته‌اند.

به گزارش کودک پرس ، «محمدرحیم شهریاری» در مراسم زنگ صلح و دوستی در شهرستان خوسف، اظهار داشت: ارائه خدمات انسان دوستانه و بشر دوستانه از اهداف و رسالت های جمعیت هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان انیکه جمعیت هلال احمر همواره سعی می کند تسکین دهنده آلام مردم باشد، افزود: حفظ احترام و سلامت انسان ها از اهداف مجموعه هلال احمر و صلیب سرخ است؛ لذا این مجموعه باید تلاش کند به هر انسانی صرف نظر از لباس، رنگ، قومیت و جنسیت احترام بگذارد.

شهریاری با اشاره به طرح دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت)، گفت: این طرح به صورت مشترک بین آموزش و پرورش و هلال احمر اجرا می شود و تاکنون 26 هزار نوجوان عضو کانون های دانش آموزی شده اند و از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر آموزش های امدادی را در طرح دادرس فرا گرفته اند.

وی بیان کرد: آموزش های امدادی از ضرورت های زندگی است و در همین راستا سعی می شود با کمک آموزش و پرورش؛ دانش آموزان کمک های اولیه را به عنوان سفیران اطلاع رسانی فرا گرفته و آن را به خانواده های خود منتقل و آموزش دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه 43 حادثه طبیعی شناخته شده است، گفت: علاوه بر این، حوادث جاده ای مردم را آزار می دهد و باید دانش آموزان کمک های اولیه را فرا بگیرند.

شهریاری بیان کرد: جمعیت هلال احمر وابسته به هیچ سازمانی نیست و به صورت مستقل سعی دارد کرامت انسان ها را حفظ و به آنها احترام بگذارد، لذا دانش آموزان می توانند با عضو شدن در طرح دادرس (دانش آموز آماده در روز های سخت)، کمک های اولیه را فرا بگیرند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار