موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
205885
۳۱ شهریور ۱۳۹۸

نمایش «اولین بازی» در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود

نمایش «اولین بازی» به نویسندگی «امیر مشهدی عباس» و کارگردانی «میثم یوسفی» از ۲۴ شهریورماه در تماشاخانه محمود استادمحمد از مجموعه پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، نمایش «اولین بازی» به نویسندگی «امیر مشهدی عباس» و کارگردانی «میثم یوسفی» از ۲۴ شهریورماه در تماشاخانه محمود استادمحمد از مجموعه پردیس تئاتر تهران هر شب ساعت ۱۸ روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: در شب‌های محرم قرار است تعزیه‌ی طفلان مسلم مقابل خانه رضا اجرا شود اما یکی از بازیگران غایب است. گروه تعزیه وسایل تعزیه را به امانت خانه رضا می‌گذارند تا دنبال بازیگرشان بروند. رضا مدتی با وسایل تعزیه بازی می‌کند و به دلیل خستگی خوابش می‌برد، در عالم خواب می‌بیند وسایل تعزیه جان گرفته و وقایع عاشورا را بازگو می‌کند.
در نمایش «اولین بازی» ناصر احمدی‌فر، علی بیگ محمدی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، مریم خاکسارتهرانی، شراره یوسفی، محسن قصری، مسعود پورجمشید، لیلی حسینی و عطا مقیمی ایفای نقش می‌کنند.
در این نمایش سینا ییلاق بیگی طراحی صحنه، محمد فرشته نژاد آهنگسازی، الهام پریشانی و مصطفی ساحلی دستیاری کارگردان و میثم یوسفی طراحی نور و لباس را بر عهده دارند.
نمایش «اولین بازی» به نویسندگی «امیر مشهدی عباس» و کارگردانی «میثم یوسفی» از ۲۴ شهریورماه در تماشاخانه محمود استادمحمد از مجموعه پردیس تئاتر تهران هر شب ساعت ۱۸ روی صحنه خواهد رفت.
منبع: فرهنگ و هنر
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار