موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
205859
۳۱ شهریور ۱۳۹۸

حوزه هنری کودک و نوجوان از تولید ملی در حوزه لوازم‌‌التحریر حمایت می‌کند

حوزه هنری کودک و نوجوان به مناسبت بازگشایی مدارس، فروش ویژه محصولات شکرستان را طراحی و برگزار کرده است.

به گزارش کودک پرس ، «عفت محمدی» مسئول فروشگاه شکرستان با بیان این مطلب افزود: فروش ویژه به مناسبت بازگشایی مدارس با عنوان «شکرستان ماه مهر» از ۱۵ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

 

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۹۸ با عنوان سال رونق تولید، این مجموعه تلاش کرده است در بخش لوازم‌التحریر، ضمن حمایت از تولیدکنندگان داخلی، طی توافق‌نامه‌هایی با ارگان‌های مختلف، شرایطی فراهم کند تا کارمندان آنها از تخفیف ویژه لوازم‌التحریر ایرانی- اسلامی بهره‌مند شوند و خرید آنها نیز به صورت اقساطی صورت بگیرد.

محمدی ادامه داد: شکرستان تماما شامل محصولات ایرانی است، و در واقع اولین نام‌ نما و نشانی است که لوازم‌التحریر ایرانی تولید می‌کند. حوزه هنری کودک و نوجوان در راستای حمایت از تولید ملی و استفاده از ظرفیت داخلی تولیدکنندگان بر ایرانی بودن محصولات تاکید ویژه دارد.

وی گفت: در حوزه لوازم التحریر کالاهای ایرانی موجود، بسیار باکیفیت هستند و توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند؛ تولید کنندگان داخلی نیز برای تولید این محصولات و رقابت با نمونه‌های خارجی تلاش بسیاری کرده اند و حمایت از آنها کاملا محسوس و ضروری است.

 

مسئول فروشگاه شکرستان گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این فروشگاه می‌توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، جنب کوچه یکم، فروشگاه شکرستان مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار