موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
205849
۳۱ شهریور ۱۳۹۸

سفر ورزشکاران موی تای به مسابقات جهانی ترکیه در آستانه لغو شدن

سرپرست انجمن موی تای از احتمال لغو سفر ورزشکاران موی تای نوجوان و جوان به مسابقات جهانی ترکیه به خاطر نبود بودجه خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، جواد نصیری افزود: مسابقات جهانی موی تای نوجوانان و جوانان از پنجم مهرماه در ترکیه برگزار می‌شود که برای اعزام تیم به این مسابقات منتظر اعلام آمادگی اسپانسر هستیم. البته با چند اسپانسر در این زمینه صحبت کردیم اما هنوز تا این لحظه هیچ اسپانسری برای اعزام تیم موی‌تای به مسابقات جهانی ترکیه آمادگی خود را اعلام نکرده است.

وی با بیان این که برای اعزام تیم به ترکیه تا روز دوشنبه اول مهر فرصت داریم، گفت: اگر تا روز دوشنبه اول مهر هیچ اسپانسری آمادگی خود را برای حمایت از تیمهای نوجوانان و جوانان اعلام نکند، تیمها به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شوند.

سرپرست انجمن موی‌تای در پاسخ به این پرسش که آیا برای اعزام تیم به ترکیه از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون درخواست کمک مالی نکردید، خاطرنشان کرد: ما پیش از این نیز به فدراسیون ورزشهای رزمی برای هر اعزامی نامه زدیم و درخواست اعتبار کردیم اما فدراسیون در پاسخ به ما گفت که این مساله را از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیری کردیم و آنها گفتند در صورت اعلام آمادگی اسپانسر امکان اعزام تیم وجود دارد و ما بودجه‌ای برای اعزام نداریم. البته فدراسیون نیز به ما اعلام کرده هر زمان اسپانسر پیدا شد به ما معرفی کنید تا با دریافت چک تضمینی زمینه‌های اعزام تیم را به ترکیه فراهم کنیم.

 

نصیری در پاسخ به این پرسش که هزینه اعزام هر نفر به ترکیه چه مقدار است، تصریح کرد: هزینه‌هایی که فدراسیون جهانی اعلام کرده را در سایت فدراسیون اطلاع رسانی کردیم اما آن طور که هزینه‌ها را برآورده کردیم هزینه هر نفر به جز هزینه بلیت هواپیما چیزی حدود 900 دلار است که تهیه چنین پولی برای اعزام 30 ورزشکار دختر و پسر واقعا سخت است.

وی پیرامون این پرسش که چقدر اعتقاد به دریافت پول از خانواده‌ها برای اعزام تیم به ترکیه در صورت فراهم نشدن اسپانسر دارید، افزود: اعتقادی به این مساله ندارم که با فروختن پیراهن تیم ملی ورزشکار را عازم رقابت‌های جهانی کنیم. بنابراین تحت هیچ شرایطی از بازیکنان حتی اگر اسپانسری خوبی پیدا نشد، پول دریافت نمی‌کنیم.

 

سرپرست انجمن موی‌تای در پایان گفت: این سومین اعزام موی‌تای است که امسال به خاطر مشکلات اقتصادی لغو می‌شود. به طوری که اولین سفر موی‌تای در رده سنی بزرگسالان به مسابقات جهانی تایلند بود که به خاطر مخالفت وزارت ورزش و جوانان لغو شد و دومین سفر به مسابقات جهانی کره جنوبی بود که آن هم به خاطر شرایط بد اقتصادی امکان اعزام فراهم نشد. به هر صورت ما قول قهرمانی می‌دهیم در صورتی که از نظر اعتباری تامین شویم.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار