205762
۲۸ شهریور ۱۳۹۸

اعلام خبر خوب توسط محمد سرشار

به گزارش کودک پرس ، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا و نهال سیما، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبر خوب امروز، دفاع از یک پایان‌نامه کاربردی بود: 《الزامات طراحی #شبکه_اجتماعی کودک ویژه مخاطبان کانال نهال》. آقای حامد عابدی، دانشجوی کارشناسی‌ارشد #دانشگاه_صدا_و_سیما توانست با راهنمایی دکتر محمدحسین ساعی، این حلقه از زنجیره تلاشهای #شبکه_کودک برای ورود به #فضای_مجازی را کامل کند و با نمره […]

به گزارش کودک پرس ، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا و نهال سیما، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

خبر خوب امروز، دفاع از یک پایان‌نامه کاربردی بود: 《الزامات طراحی #شبکه_اجتماعی کودک ویژه مخاطبان کانال نهال》. آقای حامد عابدی، دانشجوی کارشناسی‌ارشد #دانشگاه_صدا_و_سیما توانست با راهنمایی دکتر محمدحسین ساعی، این حلقه از زنجیره تلاشهای #شبکه_کودک برای ورود به #فضای_مجازی را کامل کند و با نمره عالی، دانش‌آموخته رشته ارتباطات شناخته شود.

گام بعدی، 《طراحی مدل سفارش‌نامه زیست‌بوم فضای مجازی کانال نهال》 است تا این جبهه آماده عملیات شود.

در این چهار سال، ما در شبکه کودک به نگارش پایان‌نامه‌های ارشد و رساله‌های دکترای بسیاری کمک کرده‌ایم تا هم دانش سازمانی شبکه به ادبیات علمی تبدیل شود و هم جوانان نخبه برای همکاریهای آینده با شبکه شناسایی گردند.

شما هم اگر مشغول انتخاب موضوع پایان‌نامه یا رساله خود هستید، میتوانید با حقیر یا مدیریت طرح و برنامه شبکه کودک مشورت کنید و نیازهای پژوهشی ما را بهتر بدانید.

این همراهی، مصداق اتصال دانشگاه به صنعت است و به کاربردی‌شدن دانش در این شاخه، کمک شایانی خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار