موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
205737
۰۵ تیر ۱۳۹۸

پیش‌بینی ۳۲ هزار پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان در کشور

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌ و پرورش از پیش‌بینی ۳۲ هزار پایگاه طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در کشور خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش، استاندار، علما، روحانیون و فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان حمیدرضا رخشانی به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش استان منصوب و معرفی شد.

کاظمی در این مراسم گفت: عدالت آموزشی بخشی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت آموزش‌وپرورش است.

وی با اشاره به اینکه بهبود وضعیت آموزشی در استان‌های کمتر برخوردار به‌ویژه سیستان و بلوچستان در دستور کار وزارت آموزش‌وپرورش است، خاطرنشان کرد: اعتبارات خاص برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی و پرورشی در این استان دیده‌شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش مهم‌ترین کارکرد آموزش‌وپرورش استان را ایجاد وحدت بیان کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت همه معلمان استفاده شود.

 

وی، سیستان و بلوچستان را از استان‌های موفق کشور در امر آموزش‌وپرورش دانست و ادامه داد: ضروری است با تلاش همگان گام‌های بهبود شاخص‌های آموزشی این استان هر چه سریع‌تر پیموده شود.

 کاظمی گفت: امسال حدود ۳۲هزار پایگاه طرح اوقات فراغت در قالب ۳۵محور و بیش از ۱۰۰برنامه علمی، پرورشی، ورزشی و اردویی برای بهره‌مندی دانش آموزان کشور اجرا می‌شود.

 

گفتنی است، در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزنده علیرضا نخعی مدیرکل سابق و غلامرضا باقری سرپرست اداره کل، در حکمی از سوی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش، حمیدرضا رخشانی به‌عنوان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان منصوب و معرفی شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار